Thursday, August 9, 2018

Moji utisci o izlivanju i nadogradnji noktiju

Dobrodosli u moj novi post,nadam se da ce vam biti od koristi ovo o cemu cu vam danas pricati.
Pa ovako dosla sam na ideju da vam otprilike kazem neke moje utiske o izlivanju i nadogradnji noktiju.


  • Ja sam pre nekih godinu do dve prvi put radila nokte i uglavnom je to bilo izlivanje i iskrena da budem jako sam zadovoljna izlivanjem...slike od ranije nemam ali zato imam od mature i evo pogledajte kavi su bili moji noktici za maturu..




Kao sto vidite u pitanju je frenc i radi se o izlivanju

A sada nesto ukratko o izlivanju..ono sto mi se jako dopada je to sto su jako izdrzljivi, manje stete vasoj nokatnoj ploci koliko god je to moguce hahahah, i ukoliko idete kod nekog iskusnog vasi nokti bice super odradjeni.
Jedina mana kod izlivanja, to jest bar meni jeste to sto se neki noktici po obliku malo razlikuju od drugih ali to i nije toliko primetno..tako da od mene imate sve preporuke ukoliko zelite da radite izlivanje.

  • Sto se tice nadogradnje prvi put sam je radila sad skoro pre nego da odem na more i veoma sam zadovoljna.Iako se tipsama kao sto dosta njih kaze vasa nokatna ploca steti zbg jelte tog lepka i same plastike to i nije toliki problem jer vi vase nokte mozete reodovno hidrirati raznim preparatima za nokte kao sto su evelinovi lakovi za poboljsanje noktiju tako da obavezno pogledajte sta nude jer su jako kvalitetni i povoljni.Ono sto mi se jako dopada kod nadogradnje jeste preciznost to jest nokti lepse izgledaju i deluju identicni.Stose tice izdrljivosti za sada mi traju vise od 2 nedelje i nisu mrdnuli tako da je to dodatni plus za nadogradnju.Sve u svemu ja sam jako zadovoljna i izlivanjem i nadogradnjom tako da vama sta se vise dopada to radite.


I evo ih noktici radjeni tipsama


I to je to za ovaj post,nadam se da vam se dopao ukoliko jeste vi ona posecujte i naredne moje postove.Ljubim vas...

26 comments:

  1. Odličan post, nokti baš lepo izgledaju. :)
    Vidim da si nova, zapratila sam te. :)
    Ako možeš da uzvratiš i pogledaš moj novi post.
    Pozdrav!

    www.minniearts.com.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,drago mi je da ti se dopadaju,hocu naravno!

      Delete
  2. Baš mi se dopadaju nokti, divno izgledaju! Inače, odličan post draga. Zapratila sam te! :)

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno,takodje hvala na podrsci draga!

      Delete
  3. Divan post draga! Nokti mi se bas dopadaju, mada nisam bas veliki fan predugackih noktiju jer prosto ne znam da funkcionisem sa njima. :')♥
    Zapratila sam te!

    Novi post je na mom blogu pa ako zelis procitaj I ostavi komentar! ♥
    GLOWLLIE

    ReplyDelete
  4. Super post,nokti su jako lijepi! Imas odlican blog,pratim te!

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju,hvala ti puno!

      Delete
  5. Super post. Nokti mi se jako sviđaju. Ako zelis mozes se pretplatiti na moj blog http://lauralifestyle1.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Odlican post draga! Ja sam jedno vrijeme imala samo gel na svoje prirodne nokte i mislim da nema bolje stvari od toga i izlivanja :) Minimalna steta za nokat a nokti mogu jako fino da izgledaju i da se oblikuju prema zelji :) Tvoji mi se bas svidjaju :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se gel lakovi jako dopadaju i ne ostecuju mnogo nokat potpuno se slazem sa tobom,hvala ti draga!

      Delete
  7. Nokti izgledaju divno, i iako nisam nikad bila na izlivanju ni nadogradnju, svidja mi se koncept. Mada sto preferiram svoje nokti, jer raste mi izuzetno brzo i imaju lijepu formu. Jos jednom , prelepe su nokti, odlican post xx
    A free soul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno draga,naravno i ja volim prirodne nokte i mislim da nema potrebe da pravis vestacke ukoliko su ti prirodno lepi!

      Delete
  8. your nails are so chic.. i wish i have a longer nails like yours.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    IT’S A GIRL THING 
    INSTAGRAM: @julieann_lozada 

    ReplyDelete
  9. Mnogo mi se svidja boja i generalno kako izgledaju!

    New Post
    Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mnogo mi se dopadaju nokti. Nikada ih nisam radila, uglavnom jer sam se plasila da ce moji nokti kada ih skinem biti u ocajnom stanju, ali mislim da se polako nagovvaram na izlivanje, jer stalno lakiranje noktiju krece da me zamara. Mnogo mi se dopao nacin na koji si pisala o ovoj temi ,tako da sve u svemu, super post <3

    Novi post i video su onlajn, pa bi mi mnogo znacilo da bacis pogled----
    YOUTUBE | BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno i bitno je samo da svoje prirodne nokte dobro negujes i neces imati problema kada ih budes izlivala,hocu naravno!

      Delete
  11. Ne volim inače duge nokte ali ovi drugi su mi lijepi. Super post! <3

    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete
  12. Fenomenalan post! Veoma mi se dopada tvoja recenzija <3

    Pracenje za pracenje? ljubac

    http://www.ioannesstyle.com/

    ReplyDelete
  13. Thank you, of course I will follow you!

    ReplyDelete

Moji utisci o izlivanju i nadogradnji noktiju

Dobrodosli u moj novi post,nadam se da ce vam biti od koristi ovo o cemu cu vam danas pricati. Pa ovako dosla sam na ideju da vam otprilik...